השתלמות חדשה, עדכנית ומפתיעה לפיתוח סביבת העבודה ועבודת המשרד


המרכז הבינלאומי לכנסים ופורום מנהלות הלשכה בישראל (פמל"י) עורכים כנס מקצועי וייחודי לייעול וקידום עבודת המשרד שיצעיד את מזכירות הארגון קדימה, ומזמינים אתכם להשתתף בו.

השתלמות חדשה, עדכנית ומפתיעה לפיתוח סביבת העבודה ועבודת המשרד
הכנס יתקיים בתאריך: 05/05/20
מלון קראון פלאזה תל אביב.



תפקיד המזכירה ומנהלת הלשכה בעידן המודרני מחייב ידע רחב ומיומנויות ניהוליות מתקדמות , יכולת תפעול מערכות משרד ממוחשבות, ניהול אדמיניסטרטיבי ברמה מקצועי כמו קבלת החלטות, ומתן פתרונות ויצירת ויצירת סביבת עבודה נעימה.

מטרת הכנס הינה הקניית מיומנות, טכניקות וכלים לשיפור רמת התפקוד המזכירה בסביבת העבודה, תוך מתן דגש על היבטי השירות, ניהול עצמי, ניהול זמן, יחסי עבודה וקידום התקשורת הבין אישית והארגונית.

קהל יעד:
הכנס מיועד למנהלי/ות משרד, מנהלות לשכות מנהלים, מזכירות בכירות
דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם!

לרישום מקוון - הקליקו כאן

להורדת טופס לרישום ידני בפקס/במייל: הקליקו כאן