תוכנית הכנס וסדר יום


09:00
כתיבה מודרנית- אומנות הכתיבה וכללים לכתיבה נכונה

סדנה מעשית לשיפור יכולות הכתיבה בעזרת כלים וכללים ייחודיים, החל מפיתוח מיומנויות לכתיבה יומיומית ונכונה של מסמכים, תבניות מסמכים ועד איך להימנע מתסמונת הנייר הריק.
בואו לשפר את הידע שלכם בכתיבה ובניסוח, כתיבה עסקית, כתיבת מיילים ובתקשורת בכתב בתוך הארגון וללמוד לחסוך בזמן כתיבה יקר.

מרצה: איילת צורי, מומחית בתקשורת כתובה עם ניסיון של 29 שנה בכתיבה שירותית, ב.א. בבלשנות, מ.א. בתקשורת במסלול ניו-מדיה, עורכת לשונית ומתרגמת מוסמכת

10:00
ארוחת בוקר ומפגשי נטוורקינג
10:30
תקשורת בינאישית אפקטיבית וניהול השירות בסביבת המשרד

המפגש יעסוק בפיתוח מיומנויות תקשורת אפקטיבית בסביבת העבודה. התמודדות מול תלונות, מחאות ובקשות.

מרצה: איריס רזין- MBA, מאמנת ארגונית ומנחת קבוצות בכירה. מתמחה בהנחיית יחידים וקבוצות במגזר העסקי.איריס היתה אחראית על הכשרת הדיילים של אל-על במשך שנים רבות.

11:15
איך להתמודד נכון עם לחץ ושחיקה בעבודת המשרד

הסדנה תעסוק ותסייע בנושאים הבאים
• הגדרה אופרטיבית וחשובה של המונח לחץ.
• 3 טכניקות בדוקות לטיפול בלחץ ושחיקה
• 2 טכניקות אפקטיביות למניעת לחץ ושחיקה.

מרצה: מוריס קנר- פסיכולוג בעל תואר שני בהצטיינות. מאמן, מרצה, מדריך. יועץ ומנטור מוריס מביא לשיפורים בתחומי הניהול, עסקים ובטיחות במשך יותר מ-20 שנה. בנוסף לישראל, מוריס קנר סיפק את שירותיו בעוד 6 מדינות.

12:15
לדבר בלי לומר מילה, כל הסודות על שפת גוף

קריאת שפת גוף מאפשרת לנו להעביר מסרים בצורה מדויקת ויעילה, ובכך למזער התנגדויות ולשפר יחסים בינאישיים בין העובדים, בין העובדים להנהלה ובין העובדים ללקוחות, היא משפיעה על הביטחון ועל הדימוי העצמי, היא משפיעה על יכולות השכנוע ומשפיעה על התוצאות. הסדנה תורמת באופן ישיר לשיפור התוצאות העסקיות הארגוניות

מרצה: גלית שרון, מנחת סדנאות תדמית עסקית, שפת גוף וסטיילינג.

13:00
כללים לניהול יחסי עבודה תקינים

סקירה והדרכה מקצועית לניהול יחסי עבודה תקינים, זכויות עובדים, מהי התעמרות בעבודה ואיפה עובר הגבול בינה לבין הטלת סמכויות?

מרצה: עו"ד אסתי נדל, שותפה בכירה, משרד עורכי דין רובין שמואלביץ

13:45
ארוחת צהריים חוויתית במסעדת המלון
14:30
טיפים וטריקים בתוכנות האופיס

בתוך התוכנות לניהול המשרד של מיקרוסופט (WORD, EXCEL, POWERPOINT), חבויים כלים רבים המאפשרים יעילות, אוטומציה של המסמכים וקישוריות זה עם זה. ההרצאה תחשוף את האפשרויות הרבות הגלומות, והכלים החבויים בכלי האופיס ותאפשר לכם עבודה ייעילה, לצד קיצורי דרך לפעולות שונות, יצירת טקסטים אוטומטיים, מחידושי האקסל לעבודה עם טקסטים, טבלאות דינמיות, יצירת מצגת בכמה לחיצות כפתור וכד'

מרצה: יהודית מהלל היא המייסדת והמרצה הראשית בחברת ספקטרא – המתמחה בהדרכות יישומי אופיס ואקסל בעסקים וארגונים גדולים מזה יותר מ-20 שנה.
יהודית נחשבת כיום לאחת המומחיות הבכירות בארץ לאופיס ואקסל ולמרצה המובילה בהטמעת התחום החדש של בינה עסקית בסביבת אקסל.

15:30
סיום החלק הראשון של הסדנה, חלוקת תעודות ושי אישי
09:00
ניהול זמן אפקטיבי ויעיל שעושה את ה'דיפרנט'

גם אתן אומרות לעצמכם "אין לי זמן" וחוטאים בהרגל המגונה של דחיינות?
גם אתן חוות פער בין הרצונות שלכם לבין מה שאתן עושים בפועל?
בהרצאה תקבלו מתודה מלאה ופשוטה לניהול זמן אפקטיבי ויעיל בעבודה ועבודה עם יומן.
ההרצאה תחשוף את כל הסודות המעשיים והטכניקות לניהול זמן בשילוב טיפים קריטיים מעולם הקואצ'ינג להתמודדות עם דחיינות.
בואו ללמוד לנהל את הזמן שלכם 'דיפרנט' וקבלו תוצאות אחרות וטובות יותר!

מרצה: עדי פרבר- מאמן אישי ועסקי ומפתח שיטת אימון מנטלי DIB מתוך האמונה ש-different is the NEW better
פרבר גם מלווה ומרצה בחברות וארגונים ומשתתף בצוות המומחים של התכנית 'לבחור נכון' בערוץ 10.
בעל זיכיון בלעדי בישראל על אקו מאץ' – כלי למיפוי דפוסי התנהגות אוטומטיים המבוסס נלפ ומדעי המוח שמביא שלל אפשרויות מהפכניות לעולם משאבי האנוש וניהול.

10:00
ארוחת בוקר ומפגשי נטוורקינג
10:30
ממנהלת משרד לוונדר-וומן

גם וונדרית מנוסה יודעת שתמיד יש לה עוד מה ללמוד. בעיקר במציאות דינאמית כמו שלנו. מנהלת משרד בעולם החדש היא לא "רק מזכירה" – היא להטוטנית!

ניהול כספים, עבודה מול ספקים, מצגות, קליטת עובדים, אופרציה עסקית ועוד. הכל בסופו של דבר מתנקז לשולחנה שהופך למרכז העצבים של המשרד – לא פחות!
ההרצאה תעשה סדר בכל מה שמצופה ממך לדעת על ניהול משרד בעולם החדש: ניהול כספים, עבודה מול ספקים, ניהול וייעול לו"ז, שימוש במגוון תוכנות, כלים ופרקטיקות לניהול זמן יעיל ועוד.

איך ואיפה נכון להשקיע את הזמן כדי להגיע למקסימום אפקטיביות ויעילות ובנוסף תקבלו טיפים, כלים ועקרונות עבודה שיעזרו לכם לייעל את ניהול ותפעול המשרד.

מרצה: עמית סגל, בעלים ומנכ"לית A.S.P, ליווי אדמיניסטרטיבי לעסקים. מומחית בהטמעת תהליכים ושיטות עבודה מתקדמות המונעים בזבוז זמן והופכים כל עסק למסודר וריווחי.

12:15
עבוד נוח! - ארגונומיה מותאמת בישיבה מול מחשב ובעבודה, במשרד ובבית

אם אתם עובדים בסביבה משרדית הכוללת ישיבה ממושכת בעמדת מחשב אתם חשופים למגוון גורמי סיכון ארגונומיים.
לישיבה ממושכת יש השלכות בריאותיות והיא נמצאה כגורם סיכון ולבעיות בשרירי השלד, כגון כאבי גב וצוואר וכן לתחלואה ותמותה ממחלות לב וכלי דם, סוכרת, השמנת יתר ותסמונת מטבולית.
ארגונומיה היא המדע העוסק בחקר יחסי הגומלין בין האדם לסביבת העבודה. מטרת הארגונומיה לשפר את מידת ההתאמה בין הסביבה לאדם על ידי התאמת הסביבה ליכולות האדם, ובכך, לשמור על בריאות ועל נוחות העובד, להגביר את תפוקתו בעבודה ולמנוע פגיעות שריר ושלד.
בהרצאה נסקור את גורמי הסיכון הארגונומיים בסביבה משרדית, ונפרט שיטות עבודה נכונה בעזרת מתן ארגז כלים, שיקטין את הסיכוי לפגיעות שריר שלד בקרב העובדים.
ההרצאה תענה על שאלות כגון- איזה גובה צריך להיות מסך המחשב? האם כיסא ארגונומי יפתור את בעיות הגב? ואיזה עכבר הכי מומלץ לשימוש? שווה.

מרצה: אביטל רדושר- מדריכת ארגונומיה ארצית, המוסד לבטיחות ולגיהות

13:00
ארוחת צהרים חוויתית במסעדת המלון
13:45
תזונה נכונה במקום העבודה ובכלל- איזון תזונתי מנטלי ותנועתי

שיפור האנרגיה באמצעות הרגלי תזונה
הפחתת לחץ וחרדה במקום העבודה ובחיים בכלל.
שיפור יכולות הקשב והריכוז במקום העבודה
התזונה שתוביל לעירנות אחרי ארוחת הצהריים
חיזוק המערכת החיסונית של העובד ומשפחתו

מרצה: שירלי יוסף, מנהלת שיר לטבע ובריאות, מטפלת ויועצת לבריאות ע"פ חכמת הרמב"ם והמדע בין ימינו

15:00
נעילת הסדנה, חלוקת תעודות ושי אישי למשתתפות