אתגר ההערכה העצמית של מנהל/ת המשרד!

אתגר ההערכה העצמית של מנהל/ת המשרד, הוכן על ידי הצוות הפדגוגי של המרכז הבינלאומי לכנסים, לקראת הפסגה המקצועית של מנהלי/ות משרד ומזכירות בכירה בישראל, והוא נועד לאפשר לכם לקחת אחריות על מסע הצמיחה שלכם ולגלות תחומים שבהם אתם מצטיינים והיכן אתם עשויים להזדקק לאימון נוסף או לחיזוק. המטרה אינה להשיג ציון מושלם, אלא לזהות הזדמנויות לצמיחה, פיתוח והתפתחות כדי להפוך למנהיג/ה הטוב/ה ביותר שאת/ה תוכל/י להיות.

ככה זה עובד!

עברו את המבחן: השתמשו בכלי ההערכה העצמית כדי לדרג את עצמכם בתחומים שונים כמו תקשורת, הובלה, פתרון בעיות ועוד. תהיו כנים - זה עוסק בפיתוח האישי שלכם! 

סקרו את התוצאות שלכם: הסתכלו על הציונים בכל תחום. הציונים הנמוכים אינם משקפים כישלון או שליליות; הם הזדמנויות לצמיחה ופיתוח! 

צרו את תוכנית הפעולה שלכם: בהתבסס על התוצאה שהתקבלה, זהו את התחומים בהם אתם רוצים לשפר. צרו תוכנית פעולה עם מטרות ספציפיות, מדידות, יכולות להשגה, רלוונטיות ולוחות זמנים. 

לימדו להצליח: הרשמו להכשרות בתחומים הרלוונטיים, קראו ספרים, השתתפו בסמינרים או תמצאו מנטורים בתחומים שבהם ברצונכם לפתח את עצמכם. 

הבחנו שוב: לאחר תקופה קבועה, אולי שישה חודשים או שנה, עשו את מבחן ההערכה הזה מחדש כדי לראות כמה התקדמתם ולזהות אזורים חדשים לצמיחה. 

אתגר ההערכה העצמית למנהל/ת משרד אינו רק מבחן - זו הזדמנות מצוינת לצמיחה אישית ולפיתוח מקצועי. להזכירכם לא מדובר על שלמות, אלא על התקדמות. אנחנו מעודדים את כל מנהלי המשרדים לקחת את האתגר הזה ולהתחייב לעצמם למסע הלמידה המתמיד שלהם! 

קחו את הצעד הראשון במסע הפיתוח המקצועי שלכם על ידי קבלת אתגר ההערכה העצמית של מנהל/ת המשרד היום! תזכרו התחרות היא רק עם עצמכם - תמיד רצוי להיות טוב יותר מאתמול. 

בהצלחה!


בחן את עצמך


כנס ניהול משרד ולשכות מנהלים

הצטרפו אלינו לפסגה המקצועית למנהלי/ות משרד ומזכירות בכירה בישראל, ובואו לפתח את הכישורים, להטעין אנרגיה ולהניע את ההתפתחות המקצועית שלכם קדימה.