כל מה שצריך לדעת על ניהול המשרד בעידן העבודה המודרני

הפסגה המקצועית של מנהלות המשרד בעידן הבינה המלאכותית image
בזמן שהעולם הארגוני משתנה בקצב מסחרר – מנהלות ומנהלי המשרד הם הלב הפועם של הארגון: אחראים על הסדר, הקשר עם ההנהלה, הנעת תהליכים, ולפעמים גם על השקט הנפשי של כולם.
אבל איך מצליחים לעשות את זה בעידן של עומסים אינסופיים, טכנולוגיות חדשות ובינה מלאכותית שמכתיבה כללי משחק חדשים?

בוועידה השנה נגלה יחד:

✨ איך הבינה המלאכותית יכולה להפוך לכלי עבודה יומיומי שמייעל ומעצים אתכם.
✨ מהן המיומנויות החדשות שמבדילות בין “מנהל משרד טוב” ל-“מנהל משרד מצטיין”.
✨ איך משיגים איזון נכון בין קריירה אינטנסיבית לבין החיים האישיים.
✨ כיצד לשדר נוכחות, תקשורת ומנהיגות – גם מול ההנהלה הבכירה.


הכנס יערך ביום ג' 28 באוקטובר 2025,
מרכז הכנסים קראון פלאזה תל אביב

דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם - הירשמו עכשיו

הכנס יכלול הרצאות, סדנאות, והשראה ממיטב המומחים בתחומי ניהול, תקשורת, תזונה, העצמה אישית וטכנולוגיה. בין המרצים: מיכל שרף, עו"ד שירן שבתאי, איילת צורי, אלון יוסף, אירית ויינשטיין, אלמוג גולד – ועוד.

בנוסף, תיהנו מיום חווייתי שכולל:🥐 ארוחת בוקר עשירה | 🍴 ארוחת צהריים חגיגית | 🎁 שי אישי ותיק ועידה | 📜 תעודת השתתפות

לרישום מקוון הקליקו כאן להורדת טופס לרישום ידני בפקס/במייל: הקליקו כאן

הכנס מיועד לעוזרי/ות מנכ"ל, מנהלי/ות משרד, מנהלי/ות לשכה, מזכיר/ות מנכ"ל, מזכירים/ות בכירים/בכירות, מזכיר/ות מנהלי אגפים וכל מי שעבודת המשרד היא חלק משגרת עבודתו/ה.



למה כדאי להגיע?
  • שדרוג מקצועי מיידי: כלים פרקטיים לייעול העבודה והובלת המשרד.
  • נטוורקינג משמעותי: פוגשים את הקולגות שמבינים בדיוק מה עובר עליכם.
  • פרודוקטיביות ואיזון: שיטות חדשות לניהול זמן, אנרגיה ומשימות.
  • בוסט למוטיבציה: חוויה שמטעינה אנרגיות ופותחת אופקים.



הכנס ידון, יציג ויברר את נושאי המפתח לניהול משרד ולשכות מנהלים בעידן העבודה החדש, בהן:
  • כתיבה אפקטיבית בעידן הדיגיטלי
  • תקשורת ושפת גוף כללי להצלחה
  • כיצד יכולה הבינה המלאכותית להעצים את יכולתי בניהול במשרד והלשכה
  • "5 היסודות לתזונה בריאה ושמחה בשנה החדשה"
  • להקשיב, לשדר, לחבר- הרצאה על תקשורת מובילה ומחברת עם הבוס/ית ועמיתים, גם ברגעים מורכבים
  • "אני ראויה"- הרצאת עצמה נשית המתמקדת בחיבור בין הדימוי העצמי לבין נוכחות מנהיגותית




הכנס מוגש על ידי מיטב המומחים ואנשי המקצוע, שינחו, ידריכו ויתרגלו את המשתתפים בקידום מנהלות לשכה ומזכירות בכירות, בהם:
  • מיכל שרף, מומחית למנהיגות אישית וארגונית, מגשרת ויועצת לפיתוח הנהלות ותהליכי שינוי. בעלת ניסיון ניהולי עשיר ובכיר של 32 שנים במשרד רוה"מ ת"א (בדרגת אל"מ)
  • אלמוג גולד, מומחית לתזונה ואסטרטגית אכילה, מחברת רב המכר "תזונה לנשים שיכולות לכתוב ספר על תזונה
  • עו"ד שירן שבתאי, מומחית לייעוץ עסקי אסטרטגי ומנהלת תוכניות הכשרה לפיתוח עסקי, תוך שילוב כלים דיגיטליים ומנגנוני בינה מלאכותית חדשניים 
  • איילת צורי, מומחית בתקשורת כתובה ומרצה בכתיבה לארגונים המובילים במשק כבר מעל ל-20 שנה
  • אלון יוסף, מרצה ומאמנת לפיתוח מנהלים וצוותים. ומנחה לאומנות דיבור מול קהל ופיתוח מיומנויות אישיות
  • אירית ויינשטיין, פוטוקוצ'רית ומאמנת רגשית מוסמכת, מטפלת בשיטת EMR, מתמחה בשיטת אימון מנטלי חדשנית

דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם - הירשמו עכשיו

לרישום מקוון הקליקו כאן 
להורדת טופס לרישום ידני בפקס/במייל: הקליקו כאן

אלה הם הסיבות לכך שהכנס הזה הוא קריטי עבורכם ועבור השותפים לניהול המשרד

פיתוח מיומנויות: אירוע זה תוכנן בקפידה כדי לתת מענה לאנשי מקצוע שמטרתם לשפר את כישוריהם. בואו לקבל תובנות מכמה מטובי המוחות בתחום ניהול משרד ולשכות מנהלים, ולקחת את הכישורים המקצועיים שלכם לשלב הבא.

אסטרטגיות איזון בין עבודה לחיים: השגת איזון בין אחריות שלכם בעבודה לחיים האישיים, יכולה להיות מאתגרת לעיתים קרובות. כנס זה יספק אסטרטגיות מעשיות שיעזרו לכם להגיע לאיזון הנכון.

הזדמנויות נטוורקינג: שתפו חוויות, החליפו רעיונות וצרו קשרים בעלי ערך עם מנהלי/ות משרדים ולשכות מנהלים מארגונים שונים. אינטראקציות אלו מובילות לרוב להזדמנויות שיתופיות ולמערכות יחסים מקצועיות ארוכות טווח.

הגברת הפרודוקטיביות: חמשו את עצמכם בכלים וטכניקות יעילות כדי להגביר את הפרודוקטיביות שלכם במשרד. לימדו ממומחים בתעשייה על השיטות העדכניות ביותר לניהול משרדים והטמיעו אותן בסביבת העבודה שלכם.

בוסט למוטיבציה: אין כמו לצאת מסביבת העבודה הרגילה שלכם כדי להטעין את האנרגיה ולחזור לעבודה עם תחושת מטרה והתלהבות מחודשת, מוכנים להתמודדות עם כל האתגרים שיגיעו בהמשך הדרך.

הכרה: כל המשתתפים יקבלו תעודה מהודרת המפרטת את הנושאים הנלמדים ואת השעות המוקדשות ללמידה במהלך הכנס. זה לא רק מוסיף לפרופיל המקצועי שלכם אלא גם מכיר במחויבות שלכם ללמידה מתמדת.
למדריכים נוספים והעשרה מקצועית - הקליקו כאן


סטיב ג’ובס:

"מאחורי כל מנהל מצליח עומדת מנהלת משרד שמחברת את כל הצוות – היא הכוח השקט שמאפשר ללדברים הגדולים לקרות."