כל מה שצריך לדעת על ניהול המשרד בעידן העבודה החדש

הפסגה המקצועית של מנהלות המשרד בעידן הבינה המלאכותית image
הצטרפו אלינו לפסגה המקצועית השנתית למנהלות/למנהלי משרד ומזכירות בכירה בישראל, ביום ג'- 28 במאי 2024, במלון קראון פלזה ת"א.

אירוע זה מיועד במיוחד לאנשי מקצוע שרוצים לפתח את כישוריהם, להטעין את האנרגיה ולהניע את ההתפתחות המקצועית קדימה.

כנס ניהול משרד ומזכירות בכירה של המרכז הבינלאומי לכנסים, בשיתוף עם פורום מנהלות/מנהלי המשרד בישראל (פמל"י), יספק אסטרטגיות וטיפים לשיפור הביצועים בעידן הבינה המלאכותית לצד השגת איזון נכון בין החיים המקצועיים לחיים המשפחתיים.. למשתתפי הכנס תהיה הזדמנות לפגוש ולהתחבר עם עמיתים ומנהלות/מנהלי משרדים מארגונים אחרים, ולקחת הביתה כלים וטכניקות יקרות ערך לייעל את הפרודוקטיביות.

כנס זה מהווה חוויה מקצועית ייחודית בנוף הכנסים בארץ. אנו מתכבדים להזמין את כל מנהלות/מנהלי המשרד והמזכירות הבכירה בארגון, להשתתף ולהפיק תועלת מאירוע זה. הירשמו עכשיו כדי לנצל את דמי ההרשמה המוזלים למקדימים להירשם.

הכנס יערך ביום ג' -28 במאי 2024,
מרכז הכנסים קראון פלזה תל אביב

דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם - הירשמו עכשיו

ההשתתפות כוללת: תוכנית מקצועית עשירה, מהנה ומתגמלת, בחווית למידה יוצאת דופן, תיק ועידה, תעודה, ארוחת בוקר מלאה במסעדת המלון, ארוחת צהרים חווייתית, שי אישי ועוד.

לרישום מקוון הקליקו כאן 
להורדת טופס לרישום ידני בפקס/במייל: הקליקו כאן

הכנס מיועד לעוזרי/ות מנכ"ל, מנהלי/ות משרד, מנהלי/ות לשכה, מזכיר/ות מנכ"ל, מזכירים/ות בכירים/בכירות, מזכיר/ות מנהלי אגפים וכל מי שעבודת המשרד היא חלק משגרת עבודתו/ה.


כנס זה הוא הזדמנות יוצאת דופן להשקיע בצמיחה המקצועית שלכם ולקדם את הקריירה שלכם. אנו מעודדים לא רק אותך אלא גם מנהלי משרדים אחרים ומזכירות בכירות בארגון שלך להצטרף אלינו לפסגה זו.




הכנס ידון, יציג ויברר את נושאי המפתח לניהול משרד ולשכות מנהלים בעידן העבודה החדש, בהן:
  • קונפליקטים וניהול ממשקים בעבודת המשרד
  • איך להצליח לתפקד בעולם לחוץ בתקופה מורכבת זו
  • גלי את השעה ה25- איך מנהלים נכון את הזמן ולא נותנים לו לנהל אותך
  • בינה מלאכותית וניהול המשרד - איך זה מתחבר?
  • wellbeing- הבלנאס בין החיים לקרירה
  • כלים קריטיים להתמודדות עם מצבים לא נוחים




הכנס מוגש על ידי מיטב המומחים ואנשי המקצוע, שינחו, ידריכו ויתרגלו את המשתתפים בקידום מנהלות לשכה ומזכירות בכירות, בהם:
  • עמית סגל, מייסדת חברת A.S.P, לעבוד חכם יותר במקום קשה יותר
  • איילת בן דוד , מומחית להעצמה, מנכ"לית BUSINESS EMPOWERMENT, להעצמה וניהול דרך מערכת אחת 
  • אלעד אבידן, יועץ ארגוני, מדריך בכיר ומלווה קבוצות, מנהלים וארגונים, מנכ"ל חברת Man&Mind
  • דני אלבז, יזם עתיר ניסיון בניהול ושיווק בינ"ל, במגוון תחומים בהייטק, פועל כיום להנגשת מהפכת ה-AI לארגונים וא.נשים
  • שירלי יוסף, מרצה לבריאות טבעית ורפואת הרמב"ם

דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם - הירשמו עכשיו

לרישום מקוון הקליקו כאן 
להורדת טופס לרישום ידני בפקס/במייל: הקליקו כאן

אלה הם הסיבות לכך שהכנס הזה הוא קריטי עבורכם ועבור השותפים לניהול המשרד

פיתוח מיומנויות: אירוע זה תוכנן בקפידה כדי לתת מענה לאנשי מקצוע שמטרתם לשפר את כישוריהם. בואו לקבל תובנות מכמה מטובי המוחות בתחום ניהול משרד ולשכות מנהלים, ולקחת את הכישורים המקצועיים שלכם לשלב הבא.

אסטרטגיות איזון בין עבודה לחיים: השגת איזון בין אחריות שלכם בעבודה לחיים האישיים, יכולה להיות מאתגרת לעתים קרובות. כנס זה יספק אסטרטגיות מעשיות שיעזרו לכם להגיע לאיזון הנכון.

הזדמנויות נטוורקינג: שתפו חוויות, החליפו רעיונות וצרו קשרים בעלי ערך עם מנהלי/ות משרדים ולשכות מנהלים מארגונים שונים. אינטראקציות אלו מובילות לרוב להזדמנויות שיתופיות ולמערכות יחסים מקצועיות ארוכות טווח.

הגברת הפרודוקטיביות: חמשו את עצמכם בכלים וטכניקות יעילות כדי להגביר את הפרודוקטיביות שלכם במשרד. לימדו ממומחים בתעשייה על השיטות העדכניות ביותר לניהול משרדים והטמיעו אותן בסביבת העבודה שלכם.

בוסט למוטיבציה: אין כמו לצאת מסביבת העבודה הרגילה שלכם כדי להטעין את האנרגיה ולחזור לעבודה עם תחושת מטרה והתלהבות מחודשת, מוכנים להתמודדות עם כל האתגרים שיגיעו בהמשך הדרך.

הכרה: כל המשתתפים יקבלו תעודה מהודרת המפרטת את הנושאים הנלמדים ואת השעות המוקדשות ללמידה במהלך הכנס. זה לא רק מוסיף לפרופיל המקצועי שלכם אלא גם מכיר במחויבות שלכם ללמידה מתמדת.
למדריכים נוספים והעשרה מקצועית - הקליקו כאן


ג'ים רוהן

"האתגר של מנהיגות הוא להיות חזק, אבל לא גס רוח; להיות אדיב, אבל לא חלש; להיות נועז, אבל לא בריון; להיות מתחשב, אבל לא עצלן; להיות צנוע, אבל לא ביישן; להיות גאה, אבל לא יהיר; הומור, אבל בלי טיפשות." 

ג'ים רוהן, פילוסוף עסקים אמריקאי, יועץ מוטיבציה, איש עסקים וסופר רב-מכר. "נואם המוטיבציה הגדול ביותר בכל הזמנים