תקשורת
כישורי תקשורת טובים חיוניים לכל מזכירה, ודאי שאת מתקשרת בצורה ברורה, מקשיבה בצורה פעילה ומגיבה לבקשות מהמנהלים ומצוות המשרד. 

פרואקטיביות
צפי מראש את הצרכים של המנהל או המחלקה וקחי יוזמה כדי לפתור בעיות או להשלים משימות לפני שהם מבקשים ממך לעשות אותם. 

ארגון ותיעדוף
כמנהלת משרד, יש לך משימות ואחריות רבה. שמרי על סביבת העבודה, תיקים ומחשב מסודרים כדי להבטיח שתוכלי למצוא במהירות וביעילות את מה שאת צריכה לצורך ביצוע המשימות. הקפידי לתעדף את המשימות לפי סדר חשיבותם.

דוגמה אישית
היי מודל לחיקוי עבור הצוות שלך על ידי הצגת ההתנהגות שאת היית מצפה לקבל מהסובבים אותך. זה כולל להיות מקצועית, דייקנית ומכבדת. 

נגישות
תעודדי תקשורת פתוחה עם הסובבים אותך והיי נגישה. זה יכול לעזור לך לבנות אמון ולטפח יחסי עבודה חיוביים עם הצוות והממונים שלך. 

טכנולוגיה
הטכנולוגיה משתנה במהירות וחשוב להישאר מעודכנים עם הכלים והמערכות העדכניות ביותר. השקיעי בלימוד ואימון ותעודדי גם את צוות המשרד לעשות את אותו הדבר. 

יחסים
תבני מערכות יחסים חיוביות עם עמיתים לעבודה, לקוחות, והמוזמנים למשרד על ידי גישה ידידותית. 

סודיות
כמנהלת משרד או כמזכירה, ייתכן שתהיה לך גישה למידע רגיש. מכאן חשוב מאוד לשמור על סודיות ולוודא שמידע רגיש שנחשפת אליו מוגן.

ניהול זמן
תנהלי את הזמן שלך ביעילות. דעי כי ניהול זמן יעיל הוא קריטי להצלחה שלך כמנהלת משרד. תקצי את זמנך בחוכמה ותתעדפי משימות כדי להבטיח שהכל יתבצע. 

גמישות
תהיי פתוחה לשינויים ותשתדלי להסתגל מהר למצבים חדשים. תהי מוכנה לקחת על עצמך משימות חדשות לפי הצורך.

 יוזמה
יוזמה בכל הנוגע לפתרון בעיות. אל תפחדי לצאת מאזור הנוחות שלך ולנסות דברים חדשים.

גישה חיובית
גישה חיובית יכולה לסייע רבות ביצירת סביבת עבודה תומכת ופרודוקטיבית. היי פרואקטיבית, שדרי אופטימיות, ותשמרי על רוח קשובה. 

ביטחון עצמי
היי בטוחה בעצמך. ביטחון עצמי הוא המפתח. תאמיני בעצמך וביכולות שלך ותעבירי את הביטחון הזה לצוות שלך. זה יעזור לך להיות מנהיגה יעילה ולהשיג את המטרות שלך. 

שיפור ולמידה
לבסוף, היי פתוחה תמיד ללמוד ולפתח את הכישורים והידע שלך. נצלי את ההזדמנויות להכשרה ופיתוח מקצועי, צאי להשתלמויות והדרכות כדי לקדם את הקריירה שלך!



על ידי ביצוע טיפים אלו, תוכלי להגדיל את סיכויי ההצלחה שלך כמנהלת משרד ולהשפיע באופן משמעותי במקום העבודה שלך  בהצלחה!

כנס ניהול משרד ולשכות מנהלים

הצטרפו אלינו לפסגה המקצועית למנהלי/ות משרד ומזכירות בכירה בישראל, ובואו לפתח את הכישורים, להטעין אנרגיה ולהניע את ההתפתחות המקצועית שלכם קדימה.